EUCOOKIELAW_BANNER_TITLE

FOTO – Reclamaţie urmată de reacţii ca în filmele cu proşti la Cluj-Napoca. Discuţii savuroase prin sms!

De
In News
14 aprilie 2014
6 Comentarii

beraria_ursusCeea ce trebuia să fie o simplă reclamaţie şi tratată că o reclamaţie s-a transformat într-o dispută prin sms între managerul unui local din Cluj-Napoca şi clientul nemulţumit de serviciile oferite.

Localul în cauză are un număr de telefon la care clienţii pot face reclamaţii prin sms chiar în momentul în care sunt aşezaţi la masă, asta dacă sunt nemulţumiţi de felul în care sunt serviţi, de neajunsuri sau de timpul pe care îl aşteaptă până ajunge comandă la ei.

Un clujean ce se afla în berărie a semnalat prin sms lipsa berii nefiltrate dar şi nefunctionalitatea internetului wireless. Răspunsul din partea reprezentantului localului, un domn care s-a recomandat ca fiind Adrian Munteanu este de tot râsul: „wireless-ul funcţionează numai lângă bar”.

„Mă numesc Mihai Fărcaş, şi azi 13.04.2014 am fost la Berăria Ursus din Piaţa Unirii. Vă ataşez poze cu `discuţia` purtată cu angajatul companiei care răspunde de partea de reclamaţii. Eu sunt şocat de cele întâmplate, mi se par absolut ireale răspunsurile primite. Ataşez imagini ca toţi cei care frecventează aceste localuri să ştie ce se întâmplă cu cei care fac `reclamaţii`.

Pe scurt, am reclamat la numărul afişat faptul că nu le merge internetul wireless în local şi că nu au bere nefiltrată, iar răspunsurile se pot lua din mesaje. Există acordul expres pentru publicarea discuţie”, a declarat clujeanul.

Acest sms dar şi altele puteţi citi în fotografiile de mai jos.

 

0
1
2
3
4
5
6
7
8

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ziare ziare.org